måndag 16 januari 2012

Dagens guldkant

Varje dag har sin egen upplevelse, känsla, ny erfarenhet och kunskap, ibland kantas dagarna av tråkiga nyheter och bekymmer, men så händer det som ger guldkant på dagen och är värd att firas. Jag är verkligen glad över



som uppmärksammat min blogg med rader som gör mig varm om kinden. Från hjärtat tack!

Jag bjuder på trädgårdsfest dagen till ära tillsammans med Er! Guldkantat och en båt med blommor för alla trädgårds- och bloggvänner!


Det är tillsammans med er som jag får inspiration och hoppas jag kan förmedla lite grann också av mina kreativa stunder.


Ser framemot en ny sommar med nya spadtag och kanske en och annan dag - "strosa bara kring" och njuta av blomsterprakten!


Innan dess får vi beta av några vintermånader och hålla humöret vid gott mod.



Kram

34 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Grattis! Men så roligt det är du väl värd, så fin blogg som du har med underbara blomsterbilder och en så fin text som du skriver, det är ett en fröjd att titta in till dig här varje gång.
Kram
Anneli

Mia sa...

Jag har inte fått med mig det men en utmärkelse/omnämnande har du verkligen förtjänat, grattis. Förgylla tillvaron det klarar du galant, jag blir varm om hjärtat här inne. Dina blomsterbilder från sommarbåten, ljuvligt. Nu har jag sått franska blåmunkar igen, kommer nog ihåg ditt fröresultat så jag känner mig optimistisk, du fick ju så många, kanske jag kan få till en :)

Inger sa...

Grattis Bea!
Du och din blogg är värda all uppmärksamhet, lite guldkant är väl underbart, alla dagar är ju inte såna.
Kram

AnnCharlotte sa...

Så roligt, grattis.
Jag håller med Katarina, man trivs verkligen här hos dig ;)
Ha det bra :)

Mona sa...

Vad roligt! Grattis, det är du värd, för du har en fin blogg!
Kramar, Mona

Lena/isis sa...

Grattis så mycket ...vad kul och du är väl värd det så mycket fint och inspirerande du visar på din blogg.

Mysig trädgårdsfest!!

Kram

Helena sa...

Stort GRATTIS från mig!Mycket välförkänt.
KRAM från mig!

Skaparglädje sa...

Ett stort Grattis från mig också. Vartenda ord är sant, det är en sån glädje att besöka din blogg, och du kan verkligen formulera texten så fint.
kram!

Rosor och ruiner sa...

Grattis, det är du verkligen värd!

ormbunke sa...

Ett stort GRATTIS! Ljuvligt att titta på dina blombilder nu när det är sä grått hos mig. Ha de gott. Kram. Anita

Viola sa...

Og jeg som ikke har egen hage, får kose meg inne i din hage.. *ler*
Det siste bildet her var bare sååå vakkert, det ser *levende* ut!

Og mmmm.. får jeg ta en konfekt? Lekkert!!

Klem! :)

AnnA sa...

Hej du!
GRATTIS! Det var längesedan jag besökte odla, så nu finns det en anledning...Härliga sommarbilder!
hälsn
AnnA

Vardag och flärd sa...

Grattis till uppmärksamheten! Jag var på Odla mycket förr men hinner inte med det nu, dessutom är jag så nöjd med fina bloggar (din t ex) som jag får mycket inspiration och glädje av. Din blogg sätter verkligen guldkant på MIN tillvaro.
Ha det fint!
Kram Eva

Gudrun sa...

Grattis Bea!
Det var du verkligen värd.

Som jag sagt tidigare så är du en riktig inspiratör.

Önskar dig en fin dag.
Kram

Livet på Vestergård sa...

Stort grattis!
Det här gav guldkant på min dag att få njuta av dina vackra bilder.
Kram Kicki

Helens trädgård sa...

Grattis till veckans blogg!
Blir så glad för nu har jag också hittat hit.

Önskar dig en fin dag!

♥Min Eden♥ sa...

Hej Bea Bloggsystra :)
Din blogg är bara så speciell, det är bara så!!
Kram från Nina

Helén sa...

Grattis! Du har en fin blogg med bra skrivande och jättefina bilder. det är du värd! Mvh Helen

Britt sa...

Det tycker jag verkligen du är värd. Din blogg är ju så fin//Britt

karina sa...

Hejsan!
Ett fat med godsaker får gärna stå framme, men då på lördagskvällen för här har en annan återgått till "lördagsgodis". Men med en mindre tallrik så hoppas jag byxlinningen ska kännas skönare "ler". Var tvungen att stanna till och beundra Magnoliansknoppar vid en trädgård i går, för jösses vad stora de var och snart står man åter där med cyklen och bara njuter av trädets prakt. Ha det gott, Karina.

Elin sa...

Vilken härlig sommarrabatt du visar, precis vad man behöver så här års.

Ha det gott!

Ingela sa...

GRATTIS!!!

Vackra bilder även idag och du tack för kaffet ;-)

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, gratulerar! Jättetrevligt och roligt.

Och ja, man ser fram emot ljusare tider, men som vinterälskare känner jag mig den här vintern lite snuvad på min favoritårstid eftersom vi inte haft snö mer än i ca 3 timmar, en enda gång plus lite rimfrost igår!

Jag får ta upp mina bopålar, tror jag, och dra norrut med hus och hem!

Agneta kram

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Grattis, men du är verkligen värd detta. Ja du, nu längtar man verkligen efter våren, fast här nere vid Sveriges sydligaste hörn har det inte alls blivit vinter än. Fortfarande plusgrader dag och nattetid ;O) Kram, Petra B.

promenader på landet sa...

Hej vännen, är gärna på trädgårdsfest med dig! Vackra bilder som alltid, jag får vår och sommar längtan! Må så gott kram Maria

Hjertebank sa...

Gratulerer!
Nydelig og oppmuntrende innlegg.
Nå ser vi fram til sommeren og alle blomstene som kommer.

Rapport till Vänfors sa...

Tack för härliga ord och ett fint inlägg.
Kram Annika

strandskatan sa...

Grattis! Grattis! Grattis! :))))

Kramar i massor
Halina

Åsa! sa...

Men så roligt Bea, det var du verkligen värd! / Kram på dig

Gugis Pärlor sa...

Grattis säger jag! Vad roligt att bli uppmärksammad och det är du värd på alla sätt så fin blogg som du har!!

Kramis

Lotta sa...

Stort grattis till denna absolut självklara utmärkelse!! Din blogg är en klar favorit hos mig... och vilka bilder du visar idag... de kan nästan smälta bort snön som nu börjat falla utanför fönstret.
Kram

Annika Christensen sa...

Grattis Bea det är du och din blogg värld.
Kram
Annika
Tack för den fina trädgårdsfesten

Black Iris sa...

Stort grattis även från mig och tack så mycket för din fina trädgårdsfest..
Ja nu är det inte långt kvar tills man ska börja klicka sig fram på just Odla.nu.. Jag förköper mig varje år för jag har sällan någon plan. Man vill ju ha allt man ser nästan..

Kram Maidi

Lyckoslanten sa...

Grattis! Nu blev jag glad! ♥