måndag 21 november 2011

Vad blev det då?

Återigen en ny vecka, tiden rinner verkligen iväg och alla de planer man har inför ett ledigt vecksolut får man än en gång konstatera, att listan över alla små och stora projekt man tänkte hinna med över en helg blev reducerade rejält. Att man aldrig lär sig! Förväntningar som målas upp i sinnet under veckan, omkullkastas omgående när fredagen infaller och en självklar nödvändighet att dammsuga, små röj här och där, fylla kylskåpet, baka liten kaka och promenera med hunden och det mesta tar mycket mera tid än man tänkte sig innan. Det bästa av allt, man får ta det som det kommer!

Men vad blev det då, av mina bruna nyanser? Jo, en krans fylld med alla sköna kottar, nötter m.m. och den är verkligen stor och tung.






Nu blev jag lite osäker, om den får stå på bordet med ett stort ljus eller får ta plats på dörren - kanske ett i-landsproblem, större frågor finns att lösas!?

Ha en fin vecka!

34 kommentarer:

Anna Vattenkanna sa...

Om jag vore en liten ekorre eller hasselmus skulle jag flytta in i din vackra krans - rena lyxhotellet. Jag menar att den är så mullig och vacker och måste innehålla mycket "godis".

Kram Anna Vattenkanna

Vardag och flärd sa...

Fantastiskt välgjord och så samstämd och perfekt!
Ha det fint!
Kram Eva

Lena/isis sa...

Wow vad snygg....men nu måste jag få fråga hur du gjort den?? Har du limmat på en halmstomme.

Kram

Lena/isis sa...

Tack Snälla Du för det snabba svaret.Då vet jag ifall jag skulle vilja testa. Så snygg..Kram

Rosor och ruiner sa...

oavsett vad du bestämmer dig för, kransen på dörren eller med ett ljus, så blir det bra, för den är jättefin! Så pysslig du är!

Monica sa...

Säger bara WOW!!!!! Gillar den Mycket
Tjingeling

Inger sa...

Vilken maffig och välgjord krans, du måste ha en ängels tålamod som lyckas så bra:)
Kram

AnnCharlotte sa...

Så fin. jag tycker du ska ha den där flest kan se den....
Jag är också nyfiken på hur nötterna sitter fast men jag tuttar in till Lena/Isis.....
Ha det bra :)

Skaparglädje sa...

Underbart fin krans. Kan förstå att den är tung.
Kram!

Anette sa...

Så underbar krans. Har du nu problem med att placera den så löser jag det åt dig - skicka hit den;-) Den skulle passa utmärkt i mitt renoverade vardagsrum med naturtema! /kram Anette

Ninne sa...

Helt FANTASTISK!!!
jag får också kika hos Isis
KRam Ninne

Christina sa...

Jättesnygg. Säger som alla andra, denh skulle passa bra på min port!/Lila-Christina

Livet på Vestergård sa...

Så snygg krans du gjort! Tänk så mycket man skulle hinna med om man inte blev försummad av jobb, matlagning, städning och sånt ;0)
Ha en fin dag! Kram Kicki

Gunilla sa...

Hej Bea.

Ingen är så pysslig som du och du har verkligen blicken för det fina och ovanliga.

Superfin krans.

Ha det gott
Gunilla

gittan sa...

Åååhhhh..... vad snygg den är!!! Jag önskar att vi bott lite närmre varann då hade jag lätt betalt för att du skulel göra något fint till mig. Jag får ju liksom aldrig tummarna ur ändan =P
Kram gittan

Ann-Sofie sa...

Vad fin den är. Hur har du gjort? Är det lim eller tråd eller vad som du satt fast sakerna med?

Tant Otteskrufv sa...

Så fin! Jag får lust att leta mera brunt...

Viola sa...

Fortryllende fantastisk flott krans!! Du er jammen flink og kreativ!! =) Jeg liker de brune fargene, nyansene.. Den blir nok vakker både på døren og på bordet, og selv hadde jeg heller ikke klart å bestemme meg.. :))

Ha en fin dag og klem fra meg! :)

Gudrun sa...

Hej Bea!
Sååååå duktig du är! En helt otroligt vacker krans har du gjort.
Visst är det så att allt tar längre tid än man tror. Det här med att plocka tar väldigt lång tid, fylla kylskåpet också. :)
Önskar dig en fin kväll.

Inger Marie sa...

Hei Bea:)
Fantastisk krans!! Mitt i blinken for med...er også glad i det rustige :) og den passelike bra på bordet som på døren:)
Enig med deg...det er så herlig med disse kreative innleggene i bloggverden...flott tid vi har fremover:))
God uke til deg:))

Annika Christensen sa...

Den var riktigt flott....
Den skulle jag kunna tänka mig på en bricka på bordet! Fast jag kan inte få till det så fint som du.
Den är så jämn och fin liksom.
Och vad mycket gott det var i.
Vi får väl se vad jag får ihop för något till advent.
Har iallafall lite mossa nu.
Ha det gott
Annika

LindaElm sa...

det där blev ju kanon fint. va duktig och händig du är :)

Gugis Pärlor sa...

Helt otroligt fin krans! Så duktig och flitig du är! Jag brukar tycka att jag bara hinner till hälften med vad jag har tänkt göra.. särskilt på helgerna som rusar iväg!!

Kram Gugi

Gugis Pärlor sa...

Helt otroligt fin krans! Så duktig och flitig du är! Jag brukar tycka att jag bara hinner till hälften med vad jag har tänkt göra.. särskilt på helgerna som rusar iväg!!

Kram Gugi

Blomkärringen sa...

Jättevacker krans, så fin mot väggen!
Ha det gott!

Annelie sa...

Gomorron vännen,den kransen var verkligen vacker...;)) Jag är så dålig på sånt,men ska nog göra ett försök nåndag..;))
Ha en mysig dag/KRAAAAM!!!

Lotta sa...

Det var nog den vackraste kransen jag sett hittills i år! Helt underbar!! Så skönt att läsa att det är fler som har problem med att helgernas planer aldrig hinns med. Jag har länge tänkt att fixa en dörrkrans för en gångs skull....men icke...kanske på lördag eftermiddag....
Kram

Rapport till Vänfors sa...

DEN kransen hade jag kunnat tänka mig, så himla fin. Måste ha tagit tid att knåpa ihop? Riktigt julig tycker jag, du skulle få hålla en kurs för oss:)

Kram Annika

Britt sa...

En fin och annorlunda krans//Britt

Lotta 8`) sa...

Jag ♥ din krans! Just mina färger och materiel :) Smart att du kan välja om du vill ha den på väggen eller bordet, den är ju vacker vilket som.

Ja, jisses.... de där helgerna... fniss... man tror man skall bygga Rom på en dag :) Som tur är, så kommer det en helg till snart.
Ha det bäst, kram ♥

Lyckoslanten sa...

Du är verkligen otroligt skicklig i allt du gör! Var du än lägger den kransen gör den sig! ♥

Ingela sa...

Så fantastiskt vacker krans!!!

Bitte sa...

Vilken sagolik krans du har gjort! Du är så otroligt duktig :-). Jag är också så förtjust i bruna nyanser och att använda det naturen bjuder på.

Vi får se då framöver var kransen hamnade till slut :-).

Ha en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte

Åsa! sa...

Vilken underbart vacker krans Bea! Nu fick jag inspiration, jag som tänkt binda dörrkrans idag!