tisdag 28 december 2010

Gott Nytt År

Vill önska Er alla mina kära bloggvänner ett riktigt Gott Nytt År och tacka för alla rara kommentarer, trevliga e-mail, små paket, kort och frön som kommit på posten under det snart gångna året. Utan er vänner hade bloggandet inget värde, det är ni som gör den till en trevlig stund för mig och jag får inspireras av er genom all den kreativitet ni bjuder på och alla vackra inlägg ni presenterar.

Med glitter och lite glamour vill jag sända mitt varmaste - Tack för att ni finns!


Vad väntar vi oss av det nya året? Det vet väl knappast någon, men förhoppningsvis skymtar något trevligt i horisonten, det gamla och tråkiga må försvinna med året som snart är förbi!



Varma kramen

54 kommentarer:

Hilde sa...

Men tenk - så er snart et år gått.. Ser frem til masse inspirasjon og kreativitet i året som kommer...
Klem Hilde

Inger sa...

Gott Nytt År, Bea!
Tack själv för ditt trevliga sällskap i bloggvärlden under det gångna året och må ditt nya år bli ljust, vackert och fyllt med kreativitet!
Kram Inger

fotopunktMis sa...

Så säger jag tillbaka..Tack för detta År..att få mötas i cybervärlden..kan man inte vara utan..Maria

Anelias hantverk sa...

Tack själv för din fina blogg och allt vackert som du skriver...ett riktigt nöje att kika in här hos dig!
God fortsättning!

Mia sa...

Otroligt söta små skapelser du gjort i förra inlägget. :)

Nu är det minsann inte många dagar kvar innan vi påbörjar ett nytt år. Gott nytt år önskar jag dig!

Kram Mia

Lyckoslanten sa...

Tack till dig må jag säga! Du har berikat mig med all din växtkunskap och ordkonst! Ha det nu så fint med barnbarnen och ja, nu lämnar vi allt det gamla och börjar skriva historia 2011! ♥

Nette Cecilia sa...

Det är en ny historia som presenteras framledes ,gott nytt år till dig med ,Nette

susanne blomqvist, florist, yrkesvävare, trädgårdsmästare sa...

gott nytt år, bea!
hoppas det blir fyllt med nya ideer och tid att förverkliga dem!
susanne

Livet på Vestergård sa...

Man möts alltid av både vackra ord och vackra foton här inne hos dig!
Ett riktigt Gott Nytt År till dig också!
Kram Kicki

Skimrande kristaller sa...

Ett riktigt Gott Nytt År till dig också! Så mycket fint man möter när man kommer in här! Ha det gott. Kram Lenita

Märta sa...

Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram!

Vardag och flärd sa...

Du själv förgyller bloggvärlden här ska du veta, det känns så vackert, snällt och gott att läsa vad du skriver. Fortsätt med det på det nya året också så blir jag glad!
Gott Nytt År!
Kram Eva

promenader på landet sa...

Hej vännen! Tack själv för att du och din fina inspirerande blogg finns! Önskar dig också ett riktigt gott nytt år! Stor kram från Maria

Charlotte sa...

Önskar dig också ett Gott Nytt År! Bea!! Tack själv du för din härliga blogg och alltid så tankvärda ord....... Helt otroligt att ett år redan gått, och ett nytt är i antågande... Vad kan det bli av det tro!? Blir spännande att se.... Mest av allt längtar jag till våren i alla fall.... Gissar att jag inte är ensam om det.... :-)

Många kramar till dig!
/Charlotte

Lilla My sa...

Got nytt år till dig också. Här ska vi ha födelsedagskalas i dag sonen fyller år. Det är mycket gott ätande här ännu men snart får man börja på det hälsosamma livet :)
Vi hörs
Lotta

gittan sa...

Gott Nytt År Bea! Jag vet precis vad jag önskar mig av det nya året, jag hoppas innerligt att det ska vara döttrarnas år för det var då rakt inte året som snart gått. Lyckliga barn är alltså min önskan / Kram gittan

STENLYCKA sa...

Gott Nytt år, Vännen!
Tack för alla goa hälsningar som du har sänt till mig under året och tack för dina alltid så underbara inlägg och bilder på din blogg.
Ha ett gott slut och en god början på det nya året!
Kramar i massor till dig från Raina

kajsastina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
kajsastina sa...

Tack för din underbara blogg och att du delat med dig av ditt växtkunnande! Önskar dig också Ett Gott Nytt År! när den kommer.
kramar

kajsastina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
kajsastina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
kajsastina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
AnnCharlotte sa...

Ruskigt snabbt g[r det....
Ha ett riktigt bra 2011...

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Hej Bea!
Gott Nytt år till dig med!
Fina bilder, vintriga men med en sommartwist:-)

Kram H.

Gunilla sa...

Hej Bea

Jag skulle ha haft dig närmare så att jag hade fått ge dig en riktigt go kram.
Du skriver så njutbart och visar så fina bilder.

Kramar i massor och ett riktigt GOTT NYTT ÅR:

bean emäntä - bea's sa...

Gott nytt år till dig med!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Visst är det härligt med bloggvänner, dem som bloggar själv och dem som "bara" besöker bloggar. Alla är härliga prickar i vardagen. Tack Bea för ännu ett underbar kreativt bloggår.
Vi fortsätter...
Jag önskar dig en hälsosam och fridful, kreativ och givande 2011.
Varmkram i vintermörkret, Petra B.

ormbunke sa...

Stora Nyårskramar till dig med önskan om ett fint nytt bloggår.
Är glad för att få se dina fina texter och foton.Anita

Åsa! sa...

Gott Nytt År på dig Bea och tack för din underbara blogg!

Vildrosen sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR
Kram

Ingelapingela sa...

Hej på dej min vän!

Underbart vackra bilder du bjuder i ditt inlägg de andas onekligen nytt år!

Och nu är det jag som önskar dig ett GOTT NYTT ÅR!

Kram Ingela

Lenas trädgård sa...

Ett gott nytt år till dej! och stort, varmt tack för dina inspirerande inlägg och fina kommentarer hos mig...Jag är så glad att jag kommit in i bloggvärlden. Din blogg var nog faktiskt en av de första jag hittade! Så roligt att titta in hos dej. Ibland hinner jag inte kommentera, men jag läser nog nästan alla dina fina "funderingar" och tittar på dina fina bilder!
En underbar nyårshelg önskar jag dej o ETT GOTT NYTT 2011!
Kram Lena

Rosor och ruiner sa...

Gott nytt år till dig med, och tack för att du delar med dig så mycket av dina tankar och funderingar!

Huset vid ån sa...

Tack för det här året vännen.....
Det är alltid ett nöje att kika in till dig!

Gott Nytt År!
Kram THerese

Lotta sa...

Gott Nytt År önskar jag dig tillbaka, och passar på att tacka dig för härliga inlägg och goa kommentarer som förgyller vardagen. Må vi se många sådana även kommande år!
Kram

Moa sa...

Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt år.. Kram/Monica

Gudrun sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig.

Skimrande kristaller sa...

Vill önska dig ett Gott Nytt 2011! Kram Lenita

Ingmarie We sa...

Så vackra blomsterarrangemang. Vill också önska Dig ett riktigt Gott Nytt År!

Livsnjutaren sa...

Önskar dej också ett underbart 2011.

Må så gott!

Lena/isis sa...

Gott Nytt År vill jag också önska Dig. Kramar

ylvahi sa...

Önskar dej också ett riktigt Gott Nytt År!!

4U2! sa...

Önskar dig ett fint GOTT NYTT ÅR!

Beatrice sa...

Tack själv för alla fina hälsningar du lämnat hos mig under året, de har värmt i allt elände ska du veta! Tack också för all inspiration du lämnar genom din vackra blogg! :-)

Jag önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År!

Varma nyårskramar
Beatrice

Ninni sa...

En varm kram till dig också!
Gott Nytt År!
Ninni

Mammasblommor sa...

Hej Bea! Blir alltid så glad när jag tittar in hos dig och läser dina härliga inlägg! Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Kram Margot

Inger sa...

Känns redan bättre.
Ha en skön och lugn nyårsafton!
Kram

IreneL sa...

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! / Irene

Gugis Pärlor sa...

Jag önskar dig ett lyckosamt Gott Nytt År!

Kram Gugi

Ruben sa...

God fortsättning på det nya året!!!!
/Ruben

Britt sa...

Tack Bea önskar även dig ett gott nytt år, jag ser framemot ännu ett år att följa din fina blogg//Britt

Sköna o Gröna Ting sa...

Åååå, detsamma till dig Bea!
Jag hakar på dig och din blogg detta året oxå och jag är övertygad om att vi kommer ses ofta:)
2011 blir ett FANTASTISKT år, det bara känns!!!!
Stora kramen till dig
Marianne

Annika Christensen sa...

God fortsättning på det nya året.
Tack för allt fint du har skrivit på din´blogg och för alla goa kommentarer jag fått av dig.
Vi ses och hörs på det nya året.
Annika

Njut i din trädgård sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!

kramar
cz