lördag 13 november 2010

Vinnare är...

...men innan jag berättar för Er mina vänner, vem vinnaren är av Spa-korgen, vill jag Tacka alla som lämnat kommentar och önskade delta i lotteriet. Fantastiskt hur många det blev, plus att flera länkade och hade därmed dubbla lotter, jag får ge mitt varma tack för att du tog dig tid att göra det besväret. Rara hälsningar och varma tankar har ni skrivit ner och många har berättat hur er familj drabbats av sjukdomen och det har berört mig väldigt mycket att läsa raderna. Jag är full av beundran för ert engagemang och jag hade gärna delat ut många fler korgar, men eftersom antalet lotter blev högt så valde jag att också dela ut ett tröstpris.

Jag har haft ett gediget jobb att hålla ordentlig kontroll på alla namn, antal lotter osv, gjorde en förteckning över samtliga deltagare och alla fick ett nummer enligt kommentars ordning, samtliga lottlappar plitades ner (beroende på antalet en eller två/komm), slutligen drog fru fortuna dessa två, tada da daaa...

Vinnaren av Spa-korgen är: Ninne med bloggen Ninnes lilla oas.


och tröstpriset går till Olivia med bloggen: Lipstick



Stort G R A T T I S till Er båda!

Till er alla lotterideltagare ger jag från mitt hjärta ett ödmjukt Tack!


Ha en riktigt skön söndag!


PS Hälsningar till Ninne och Olivia: Sänd mig era adresser så kommer vinsterna på posten!

30 kommentarer:

Inger sa...

Grattis till vinnarna!
Fint lotteri med tanke och medkänsla:)
Önskar dig en skön söndag!

Lena/isis sa...

Grattis till vinnarna. Och tack för ett fint lotteri. Kram

Rosor och ruiner sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna, och tack för fint lotteri med tanke bakom!
Hoppas du får en skön söndag!

Sirpa sa...

GRATTIS till vinnarna! Tack för en fin tävling!
Ha en skön söndag!
Kram Sirpa

Ninne sa...

Hej Bea
En mycket lycklig Ninne skrämde slag på sin gubbe just nu.
Har haft gäster o går in o kollar bloggen. Hoppsan den 13de idag. Kollar DIN blogg vilket utlöser ett SKRI-- gubben kommer rusande--
VAD HÄNDER!!!????
JAG HAR VUNNIT.... MYCKET MYCKET LYCKLIG över den fina vinsten...
Här ska gottas.. TACK TACK TACK
Min mejladr:
ingridhasse@telia.com
så kan jag sända dig min adr. den vägen
STOR KRAM NINNE

ormbunke sa...

Grattis till vinnarna och ha själv en bra söndag. Kram Anita

Gela sa...

Ett stooort grattis till vinnarna. Bea vill önska dig en fin söndag/Gela

Snäckskalsdalen. sa...

Stor gratulation till vinnarna, lyckliga dom!
Vacker bild på blomman!
Kram

Lyckoslanten sa...

Grattis till vinnarna! Så roligt att göra någon glad! Hoppas din dag blir fin! ♥

Halina sa...

GRATTIS TILL VINNARNA!

Det var roligt att vara med!
Ha en fin söndag
Halina

Caramel sa...

Grattis till vinnarna och tack för en trevlig utlottning!

/Caramel

Olivia (henriksson.olivia@hotmail.com sa...

Åhh! Vad roligt att vinna! Vad glad jag blir! Men vad är det för något jag vann?

Olivia (henriksson.olivia@hotmail.com sa...

Åhh! Vad roligt att vinna! Vad glad jag blir! Men vad är det för något jag vann?

Sköna o Gröna Ting sa...

Grattis till vinnarna och tack för att jag fick vara med i din mysiga utlottning:)
Skön söndag.....
Kram
Marianne

Åsa! sa...

Grattis till vinnarna! Hoppas du får en fin söndag Bea!

Mammasblommor sa...

Stort grattis till vinnarna! Tack för en fin och trevlig tävling!
Ha en skön söndag!
Kram / Margot

Britt sa...

Det var ett fint lotteri och grattis till vinnarna//Britt

AnnCharlotte sa...

Grattis till vinnarna....

Vildrosen sa...

Ett stort grattis till vinnarna och tack för ett fint lotteri.
Kram

Louise sa...

grattis till vinnarna och tack för en fin tävling! :)

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Grattis till de två vinnarna!
Ha en trevlig vecka framöver!
Kram Annika

Moster och jag sa...

Grattis till vinnarna och Tack till dig som ordnade tävlingen.
Ha en fin vecka! kram Maj-Gun!!!

heavenandearth sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!!
Å tack, Bea, för en fin tävling!

Får önska dig en god start på veckan!
Kram! Iréne

Gudrun sa...

Hej Bea!
Tack för din utlottning.
Grattis till vinnarna.

Önskar dig en fin vecka.
Kram

Annika Christensen sa...

Grattis till dem och tack för utlottningen.
Visst är det kul att det finns så många härliga ´bloggare.
Ha de gott
Annika

Huset vid ån sa...

Tusen Tack vännen för dina fina o omtänksamma ord inne hos mig, det betyder såå mycket.....

Hoppas allt är bra med dig, o Tack för att du skriver så fint jämnt....

Må så gott!
Kram Therese

Black Iris sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna.

Maidi

Jord under naglarna sa...

Vad är det man brukar säga - Otur i spel och tur i kärlek?! Jomen då har jag hellre det sista. :)

Grattis till vinnarna!

Sanna sa...

Grattis till vinnarna och ett stort tack till dig för ditt fina initiativ.

Kram

NinaVästerplana sa...

Åh så roligt att Ninne vann! Grattis! Så trevligt o kunna sprida lite ljus o värme i vintermörkret Bea....
Ha´t himla gôrgôtt
Nina