torsdag 26 augusti 2010

Så det kan bli!

Lite "fix och trix" med min blogglista, gav mig lite extra onödigt jobb idag, bara ett litet klick på fel ruta och en okoncentrerad blogginnehavare vid tangentbordet, ställde till det ordentligt. Att återställa listan med samtliga länkar var ett gediget jobb, men nu fattas det säkert någon som funnits där tidigare och jag hoppas att så småningom kunna rätta till den på nytt. Så det kan bli!
Får lov att sikta rätt härefter ...fniss..!


Törnrosas Kjortel

Återkommer i morgon med något trevligare inlägg!

Ha det gott tills dess!


PS En liten hälsning till Karina på Öland: Vill du sända mig din adress, jag kommer inte in på din sida!?

19 kommentarer:

Inger sa...

Aj, aj, aj, typiskt att sånt händer ibland...

STENLYCKA sa...

Oj vad jobbigt, jag vet för jag har också tryckt på fel knapp.
Törnrosas Kjortel var så söt!!!!
Sätter du frö för det är väl inte någon perenn?
Rram Raina

billan sa...

Hoppla, så det kan bli när man är lite snabb i vändningarna:)).....
Jag har precis fått löfte om "törnrosa frön" från en cybervän, så nästa sommar då har även jag en.....
Den är så ljuvlig!
Må så gott!

AnnCharlotte sa...

Ja det är lätt att slinta med fingret....

Ingelapingela sa...

Tänk så lätt att "trampa i klaveret" ... skönt ändå att det går att rätta till utan att någon större skada har skett.

Kanske tillhör du dem som tycker att det känns rätt gott att det är fredag idag med stundande avbrott från vardagen.

Ingela i Åhus

Ruben sa...

Att klicka på fel ruta kan ibland vara lika vanskligt som att ha ett barnbarn i knät (som når fram till tangentbordet). ;-)
Ha det gott!
/Ruben

Livet på Vestergård sa...

Ja det är fort gjort att man går och trycker fel.
Ha en fin fredag! Kram Kicki

Charlotte sa...

Ja hua vad det kan bli tokigt..... När något sånt där händer försöker jag inte ge utlopp för de arga känslor man känner när jag slinter med fingret, utan sätter genast igång med att återställa skadorna.... Så att jag slipper irritera mig....Men, jobbigt är det....

Den har verkligen fina färger Törnrosas Kjortel..... Den har jag aldrig haft.... Riktigt fin är den.....

Ha en fin helg Bea!
Kram Charlotte

Jord under naglarna sa...

Oj då, ja ibland slinter fingret.

Så välblomstrande Törnrosas är, så fin!

Mimi sa...

Äsch så tråkigt när sådant händer! Man blir ju själv så irriterad...
Härlig bild på Törnrosa i varje fall! Hälsn mimi

fotopunktMis sa...

Fnissfniss..ja det gäller att hålla tungan rätt i mun och fingrarna i styr..ha det..Maria

Åsa! sa...

Har man inte jobb så skaffar man sig :)
Önskar dig en trevlig helg Bea!

gittan sa...

Det är så lätt att klicka fel någonstans men desto svårare att rätta till felen när man inte vet vad man gjort. Jag var SÅ nervös när jag skapade butiksbloggen att jag skulle råka ändra något på min vanliga blogg samtidigt. Hoppas du får en skönt helg / Kram gittan

Lyckoslanten sa...

Ojdå! Förstår att du hamnade på en hel massa extrajobb där! Nu hoppas jag du får en skön helg! ♥

Lilla My sa...

Min kjortel har åkt på komposten nu men den var jätte fin i sommar.
Inte kul när man trycker på fel knapp men sånt händer emellanåt.
Ha en skön helg
Lotta

Kalo sa...

Usch så mycket onödigt jobb. Jag lider med dig. Törnrosa har en vacker kjol!
Karin

Vildrosen sa...

Lät hänt och ställer till en massa onödigt arbete.
Trevlig helg

Hanna sa...

typiskt, men vacker bild.
kram
Hanna

IreneL sa...

Ja oj vad lätt det är att göra fel och vad mycket jobb det blir om man råkar göra något sånt! Vilken tur att du fick ordning på det! Törnrosas kjortel gillar jag jättemycket! i år grodde dom så bra hos mig!
Ha en fin kväll! / Irene