söndag 14 februari 2010

En liten hälsning...

..till alla mina rara bloggvänner på Alla Hjärtans Dag. Ni fyller min dag med trevliga kommentarer, ler stundom lite blygsamt, rodnar av förlägenhet ibland, skrattar högt av roliga påståenden, hjärtat är fullt av varma ord som tillägnats mig i form av kommentarer, behåller dom i mitt hjärta och tänker: Vilken lycka att ha en blogg med så många fina VÄNNER! Jag uppskattar er, ni är som bomull för mitt hjärta!


Jag ville så gärna ge er något vackert och vad är då vackrare än en röd ros. Till er mina vänner!



Hjärtevarm kram!

34 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Jo inte kunde man veta vilken härlig resa man klev på när man började blogga...inte sant :D

Maria i Sennan sa...

Hjärtegått...jag skickar dej..Maria

Gunilla sa...

Tack snälla du, jag tar gärna emot den fina rosen.
Och jag håller med dig vilka otroligt fina bloggvänner det finns.

Ha en fin Alla Hjärtans Dag du också.
Kramen/Gunilla

Hanna sa...

fin ros
Kram
Hanna

Knatten sa...

Du är som jag när det gäller bloggen o vännerna här. Ibland saknar jag alla vänner så vansinnigt att jag skulle kunna sitta här i flera timmar (vilket jag faktiskt gör ibland med). Det känns som man känner alla personligen.
Kram till dej på hjärtedagen. /Knatten

Susanne/Manitou sa...

En stor hjärtevarm kram till dig oxå.
Susanne

IreneL sa...

Underbar ros! Visst är det härligt med bloggvänner! Ha en fin Alla Hjärtans kväll! Hjärtekram! / Irene

Angel.Pearls sa...

Tack, vad gulligt! Ha en fortsatt fin alla ♥♥♥ dag!!//Eva

Angel.Pearls sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lyckoslanten sa...

Va' vackert du skriver, men så är det ju! Tack för rosen och ha en fin vecka! ♥ Ann-Lis

Anonym sa...

Inte hade jag förväntat mig att man skulle få vänner via bloggen. Men så många fina människor man fått äran att stifta bekantskap med! Som du då =) Ha en underbar alla hkärtans kväll / varma kramar gittan

AnnCharlotte sa...

Kram tillbaka...bloggandet är verkligen berikande på många sätt ;)

Annika Christensen sa...

Varm kram till dig också.
Annika

Hilde sa...

Så nydelig rose du deler med oss i dag - til lykke med dagen du også!
HIlde

billan sa...

Tack för den vackra rosen och en bamsekram tillbaka till dig!!!

Med fingrarna i (j)orden sa...

Åh, tack! Önskar dig en fin avslutning på helgen och en härlig vecka!
Eva

promenader på landet sa...

Stor kram till dig på alla hjärtans dag, du är en av min allra bästa bloggvänner!/ Maria

Birgitta sa...

Vilken fin ros du delar ut till oss idag. Tackar. Jag blir riktigt rörd när jag läser dina rader. Visst är det härligt med alla goda vänner man fått genom bloggen.
Här har vi haft en strålande vacker vinterdag med solsken. Termometern visade 14 plusgrader på söderväggen och snö rasade från taken. Härligt.
Hjärtekramar till dej. Birgitta

Ninne sa...

Bara njuter av Dina goa ord, o som du säger- Här har man fått många fina vänner- en bl de härligaste är DU.
Kram Ninne

Inger sa...

Åh, en ros, jag tackar, den första jag får på Alla Hjärtans Dag.
Följer din blogg med glädje.
Kram Inger

Moa sa...

En stor och underbart härlig kram till dig också.. Kramiz/Moa

Mia sa...

Trädgård, pyssel och eftertanke. Värme, omsorg och goda ord i vardagen har du också, du är för härlig :)
Hoppas du har haft en fin alla hjärtans dag.

NataljaOblonskaja sa...

Visst är det härligt med alla värmande ord och härliga vänner, men du, du är ju en av dem som lämnar så fantastiksa avtryck, så
ett himla stort tack till dig för det.
//Camilla

mimmi sa...

Så himla fint :) jag kan inte välja någon favorit av dessa två ..de var så himla vackra båda :)
kram

Jord under naglarna sa...

Inte kunde jag ana, innan jag startade min bloggresa, hur härliga vänner jag skulle få.

Kramar till dig.

Åsa sa...

Så fint du skriver Bea och vilken vacker ros du delar med dig utav! Tack för att du har lust att blogga, lust att lägga ner tid och energi på alla dessa vackra inlägg med så mycket kloka tankar. Kram!

Beatrice sa...

Vilka underbara bilder du visar! :-)

Tack för din fina hälsning, hoppas att du hade en härlig helg i solen och en fin Alla Hjärtans dag!

Vad tråkigt att din lilla hund har en sån sjukdom, jag förstår att det måste vara lite krångligt med mat och liknande. Hoppas att hon mår bra i alla fall!

Ha en fin vecka!

Många kramar
Beatrice

Moonroose sa...

Tusentack för den fina röda rosen...det är så skoj att titta in här hos dig, du delar med dig av så många vackra härliga bilder och massor av inspirerande ord....

Blir så glad av att kika inom här...

Önskar dig en härlig njutningsfull vecka.

Kram

HelenJ sa...

Visst är bloggvännerna härliga! Jag hoppas du hade en riktigt bra dag. En stor hjärtekram till dig!

/Helen

Lilla My sa...

Visst är det härligt att blogga för man får så många vänner och ideer,råd osv.

Här har jag gått och fått sjukledigt i en vecka så det blir att vila.

Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.