måndag 9 november 2009

Vinnaren är...

..nej, först måste jag naturligtvis tacka alla som lämnade kommentarer och ville delta i mitt lotteri. Många länkade och det blev en hel hög med lottlappar!! Det var enormt kul med lotteri och den gulliga respons på mina påsar värmde oerhört, så jag valde att dela ut ett tröstepris som bonus i form av en alldeles nytillverkad påse.

Igår kväll blev dragningen utförd som ett festligt inslag under vårt kvällskaffe och



vinnare av tvålpumpen är:



Pernilla. Ett stort grattis till dig!



Tröstepris, en julpåse



går till: AnnCharlotte Grattis!


Sänd mig era adresser så kommer vinsterna på posten.


Tusen tack alla trevliga bloggvänner! En stor kram till er som inte hade tur denna gång.

Ha en bra dag!

14 kommentarer:

Maria Berg sa...

Grattis till vinnaran!
MB

Ruben sa...

Du kan verkligen konsten att göra varje inlägg till en FEST!!! Så fint! /Ruben

AnnCharlotte sa...

Vilket finfint tröstpris, som passar perfekt inom en snar framtid dessutom. Om jag har hjärta att ge bort det, vill säga ;) ;)

Gudrun sa...

Så läckra inlägg du har jämt.
Grattis till vinnaren.
Ha en bra dag.
:)

promenader på landet sa...

Tack för go kommentar hos mig och grattis till vinnarna! Kram från Maria

STENLYCKA sa...

Hej!
Åh... har du haft en tävling, så tråkigt att jag missade den. Men ett stort grattis till ni som fick de fina vinsterna. Jag har inte haft riktigt tid till bloggande den sista tiden därför missar man mycket.
Vackra bilder som vanligt på din blogg, jag njuter.
Ha det gott!
Kramen

Kalo sa...

Grattis till de som vann.
Karin

ormbunke sa...

Då hade ni det mysigt och spännande vid dragningen. Grattis till vinnarna. Ha de gott. Anita

Birgitta sa...

Grattis till vinnarna. Lyckliga dom.
Kram Birgitta

Livsnjutaren sa...

Grattis till vinnarna!!!

Inger sa...

Grattis Pernilla och AnnCharlotte!

NinaVästerplana sa...

Så roligt med en tävling som lyser upp i höstrusket....
Grattis till de fina vinsterna tjejer!
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

AnnA sa...

GRATTIS till vinnarna!
Ha det!
hälsn
AnnA

Angel.Pearls sa...

Grattis till vinnarna!//Eva