måndag 23 mars 2009

Men var någonstans?

Godmorgon på er! Har ni varit med om hur tokigt allt kan bli ibland!! Jag har lagt ner minst en timme nu på morgonkvisten, på att söka två (!) ting som jag köpte på loppis här efter julen och nu finner jag dom inte! Sökt i alla skåp, lådor, i pysselvrån, t o m i gardin skåpet, men nej, jag hittar dom inte! Jag hade planerat göra ngt utav det idag och verkligen sett framemot min pysseldag i min ensamhet. Suck!

Jag försökte stilla mig lite och tog fram mina målarattiraljer och satt en stund i lugn och ro under tiden jag målade min ask, funderade var jag kunde ha lagt dom, men icke sa Nicke! Nu stänger jag dörren och går ut!



Ute har vi växlande väder, lite sol och stundom stora snöflingor som dalar, men så är det ju i mars.

Måtte jag komma på var jag lagt mina pjäser under tiden jag håller mig på utsidan!

Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Anette sa...

Usch, ja det där känner jag igen! Hoppas minnet kommer tillbaka snart! /Kram Anette

gittan sa...

Det är sånt alla råkar ut för ibland. Men man blir allt frustrerad av att leta överallt och ändå... Hoppas minnet överraskar dig snart. Ha en bra dag / kram

X-blog sa...

Urs, vad frustrerande det är att leta och leta och inte hitta!
Hoppas de kommer tillrätta!

Önskar dig en riktigt skön vecka!
Kram!

♥Min Eden♥ sa...

tja voi attans, de dyker upp när du minst anar :)

Mimi sa...

Det är så irriterande att inte hitta vad man söker, och oftast är man ju helt säker på var man lägt dem för att göra det hela extra retfullt!